Ciąża: od 1,00 do 13,99

Cena: od 1,00 do 13,99 zł

33 produkty w kategorii Ciąża

Majtki jednorazowe dedykowane są dla pań przede wszystkim w okresie połogu, kiedy utrzymanie właściwej higieny jest niezwykle wyraźne. Dzięki finezyjnemu materiałowi, z którego produkowane są...

Cena: 9,99 PLN

Opis:• F-Zinc proszek 60 porcji • Wysoka dawka cynku• Suplement diety• Bez nienaturalnych wypełniaczy, barwników i konserwantów Działanie:• Cynk jest mikroelementem potrzebnym do poprawnego...

Cena: 13,11 PLN

Zastanawiasz sie, czy mozesz byc w ciazy? Dzieki Super Czulemu testowi ciazowemu Pink sprawdzisz to w ciagu kilku minut. Jest to typ testu plytkowego o wysokim stopniu wiarygodnosci i dokladnosci...

Cena: 5,99 PLN

Przewiewne i wygodne jednorazowe majtki poporodowe „akuku" dedykowane są do użytkowania w czasie połogu oraz na oddziałach ginekologicznych i urologicznych, kiedy utrzymanie właściwej higieny...

Cena: 9,99 PLN

Przewiewne i wygodne jednorazowe majtki poporodowe „akuku" asygnowane są do wykorzystywania w czasie połogu i na oddziałach ginekologicznych i urologicznych, kiedy utrzymanie właściwej higieny...

Cena: 9,99 PLN

Przewiewne i komfortowe jednorazowe majtki poporodowe „akuku" asygnowane są do wykorzystywania w czasie połogu, a także na oddziałach ginekologicznych i urologicznych, kiedy utrzymanie...

Cena: 9,99 PLN

Przewiewne i wygodne jednorazowe majtki poporodowe „akuku" asygnowane są do użytkowania w czasie połogu, a także na oddziałach ginekologicznych i urologicznych, kiedy utrzymanie właściwej...

Cena: 9,99 PLN

wskazania: dla pań planujących ciążę, w okresie ciąży i dla matek karmiących piersią w celu uzupełnienia w organizmie kwasu foloiwego.Sposób wykorzystania: 1 tabletka dziennie.Skład (1 tabletka):...

Cena: 6,99 PLN

Storage and use wariant przechowywaniaTypPrzechowywać w temperaturze otoczeniaPrzygotowanie i użytkowanieSposób zastosowania: Odkleić warstwę papieru na pasku samoprzylepnym i przymocować wkładkę...

Cena: 8,65 PLN

Test owulacyjny AIDE OneStep o trafnej czułości 20mIU/ml Dlaczego AIDE OneStep test owulacyjny? Organizm kobiety podlega stałemu biologicznemu rytmowi. Na niedługo przed owulacją kobiece ciało...

Cena: 1,00 PLN

Test do wczesnego wykrywania ciazy, którego wiarygodnosc odpowiada testowi laboratoryjnemu i wynosi ponad 99%. Test ten wykrywa juz 6 dniowa ciaz. Jest latwy w uzyciu, starczy pobrac próbke moczu.

Cena: 6,99 PLN

PINK Test jest szybkim i wysoce czułym testem ciążowym służącym do wykrywania ludzkiej gonadotropiny kosmówkowej (hCG) − hormonu, który występuj Pełny opis towaru w sklepie Dlapacjenta.pl...

Cena: 6,50 PLN

APTEO TEST CIAZOWY Plytkowy to towar, który wykrywa obecnosc hormonu ciazy – gonadotropiny kosmówkowej. Pozwala potwierdzic lub wykluczyc podejrzenie zaplodnienia.

Cena: 5,49 PLN

PINK EKO Test ciazowy umozliwia niedługie i proste badanie, którego wydajnosc okresla sie na 99%. Moze byc tworzony juz po 6 dniach od momentu prawdopodobnego zaplodnienia.

Cena: 13,33 PLN

Domowy test ciazowy jednorazowego uzytku. Wiarygodnosc testu wynosi ponad 99%. Wynik otrzymujemy po ok. 3-5 minutach. Test jest wygodny do uzytku o kazdej porze dnia. Potrafi wykryc juz 6-dniowa...

Cena: 7,71 PLN

Nordtest test ciazowy HCG plytkowy to prędki, prosty i produktywny sposób na samodzielne wykrycie ciazy. Wynik testu otrzymasz juz w ciagu 5 minut.

Cena: 5,52 PLN

Niezbednik w wyprawce szpitalnej kazdej swiezo upieczonej mamy. Podklady poporodowe Bella Mamma sa komfortowe, dyskretne i super chlonne, świetne w okresie pologu. Dzieki delikatnemu materialowi, z...

Cena: 5,91 PLN

KWAS FOLIOWY w dawce 400mcg wraz z witaminami: B12 i B6 to konieczny komponent uzupelnienia diety kobiety ciezarnej w cenne dla rozwoju dziecka skladniki, uniemożliwiajace powstawaniu groznych wad...

Cena: 5,59 PLN

KWAS FOLIOWY to jeden z suplementów diety, które uzupelniajac w organizmie matki poziom kwasu foliowego, uniemożliwiaja powstawaniu wad rozwojowych cewy nerwowej u dzieci.

Cena: 3,73 PLN

Planujesz powiekszenie rodziny? Chcesz zwiekszyc swoje szanse na zaplodnienie, pilnuj cykl menstruacyjny! {pomocn|przydatn)y w tym bedzie Test owulacyjny paskowy Baby Boom. Test cechuje sie wysoka...

Cena: 10,31 PLN

MUSTELA 9 Miesiecy Balsam do brodawek piersiowych. Chroni, regeneruje i odzywia skóre brodawek podczas karmienia piersia.

Cena: 5,00 PLN

Kobiety planujace zajscie w ciaze powinny monitorowac swoja owulacje. Okreslenie dni plodnych znaczaco moze zwiekszyc szanse zaplodnienia. Horien Medical proponuje wysokiej jakosci Test owulacyjny...

Cena: 8,42 PLN

Spóznia Ci sie okres? Przeczuwasz, ze mozesz byc w ciazy? Jak najszybciej zrób w domu test ciazowy. Aby wynik byl wiarygodny, wybierz artykuł najwyzszej jakosci – Test ciazowy paskowy Horienmedical...

Cena: 8,42 PLN

wyjątkowo czuly, wiarygodny, a także prosty w wykonaniu Test ciazowy strumieniowy Vitam. Wyłapuje on gonadotropine kosmówkowa w moczu, co pozwala na stwierdzenie ciazy juz w jej wczesnej fazie (2-3...

Cena: 6,86 PLN

Poradnik

Ksylitol – cukier brzozowy

Ksylitol to naturalna substancja słodząca, będąca dobrą alternatywą dla białego cukru. Ksylitol jest słodki jak cukier, ale ma od niego aż 40% mniej kalorii, dodatkowo jego indeks glikemiczny jest ponad 8-krotnie niższy. Ksylitol polecany jest przede wszystkim cukrzykom oraz osobom, które chcą zrzucić zbędne kilogramy. Chcesz wiedzieć jakie korzyści niesie ze sobą stosowanie ksylitolu? Przeczytaj […]

Jedzenie w stresie – Problem XXI wieku?

Sięgasz po jedzenie kiedy się denerwujesz? Zajadasz się cukierkami, herbatnikami, chipsami kiedy rzucasz palenie? A może zawsze nosisz przy sobie paczkę cukierków, na wszelki wypadek? Skąd wziął się ten problem? Jak sobie z nim poradzić? Nie od dziś wiadomo, że jedzenie sprawia przyjemność. Kiedy jesteśmy głodni, jednocześnie zaczynamy się denerwować. Kiedy jest nam źle myślimy […]

Czy smażone ziemniaki są zdrowe?

Przytłoczeni nadmiarem codziennych wydarzeń, możemy czasem odnieść wrażenie, że chyba nigdy jeszcze nie byliśmy zmuszeni do podejmowania tylu różnych decyzji. I z dokonaniem właściwego wyboru możemy często mieć niemałe problemy, co wobec powyższego nie powinno dziwić już nikogo. Spowodowane jest to szczególnie tym, że przy ogromnej ilości dostępnych dla nas opcji często spotykamy się z […]